جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

راهنمايي براي انجام كفسابي - تكيه بر تجربه

كفسابي ماندگار ارائه دهنده خدمات كفسابي كف سابي درتهران و كفسابي در كرج

راهنمايي براي انجام كفسابي - تكيه بر تجربه

۳۰ بازديد

اقدامات كاهش مناسب در سطح ملي (كفسابي) فرصتي ارزشمند براي كشورهاي در حال توسعه است تا به اولويت ها و نيازهاي توسعه پايدار خود وفادار باشند و همزمان همزمان براي پرداختن به انتشار گازهاي گلخانه اي () تلاش كنند.

پيشنهاد كفسابي ماندگار

كفسابي يا سنگ سابي در سال 2019

در حال حاضر بسياري از كشورها براي استفاده از كفسابي به عنوان ابزاري براي كمك به برنامه جهاني كاهش جهاني و به عنوان ابزاري براي افزايش حمايت مالي ملي و بين المللي براي اقدامات مؤثر و تحول آميز اقليمي ، در حال استفاده هستند. انتشار جديدي كه به تازگي راه اندازي شده است مي خواهد به ادبيات به سرعت در حال رشد در مورد اين موضوع در حال ظهور اضافه كند ، و از طريق يك رويكرد واقعاً هماهنگ انجام مي دهد.

كلايمر

اگرچه به طور گسترده اي تعريف شده است ، بسياري از كشورهاي در حال توسعه در حال حاضر يك پايگاه تجربه ايجاد مي كنند. در همين چارچوب برنامه توسعه ملل متحد () كمبود ظرفيت انتشار () (با تأمين بودجه كميسيون اروپا و دولت هاي آلمان و استراليا) با همكاري برنامه محيط زيست سازمان ملل متحد () پشتيباني مي شود. و دبيرخانه چارچوب كنوانسيون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغييرات آب و هوا () ، انتشار جديد راهنمايي براي انجام كفسابي: را به منظور دستگيري و تقطير اين دروس مهم و به موقع آموخته ، راه اندازي كردند.

راهنمايي براي انجام كفسابي از دانش دانش جمع آوري شده از طريق همكاري گسترده استفاده مي كند تا خوانندگان يك نماي كلي از منظره كفسابي را ارائه دهد و توصيه هاي عملي ناشي از تجربه دست اول را از سراسر جهان ارائه مي دهد.

راهنمايي هايي كه براي اولين بار در نوزدهمين كنفرانس طرفين (19) به در ورشو آغاز شده است ، سعي در توصيف يك مسير خطي براي توسعه كفسابي ندارد. در عوض ، بر ماهيت تكراري اين تحول تأكيد دارد ، فرايندي كه شامل يادگيري از تجربه گذشته است ، طيف گسترده اي از ذينفعان را در بر مي گيرد ، از دروس آموخته شده سرمايه گذاري مي كند ، چارچوب هاي سياسي را ايجاد يا تطبيق مي دهد و شامل ابزارهاي لازم براي ايجاد نهادي ، مالي و مؤلفه هاي نظارت كه شامل يك كفسابي جامد است.

راهنمايي براي انجام كفسابي شامل يافته هاي مربوط به كارهاي مربوطه است كه در بسياري از كشورها در حال انجام اقدامات كاهش دهنده هستند و تأكيد مي كند:

نحوه ساختن بودجه كفسابي؛

نحوه اولويت بندي و توسعه كفسابيs؛ و

چگونگي ايجاد چارچوبهاي حمايتي مالي و اندازه گيري ، گزارش و تأييد (MRV) و همچنين مؤسساتي براي تسهيل توسعه و اجراي كفسابي.

در راستاي فرآيند تركيب مشاركتي و چشم انداز مداوم در حال كاهش اقدامات خلاقانه نوآورانه ، راهنمايي براي انجام كفسابي در نظر گرفته شده است كه به عنوان يك سند زنده "- كه بطور منظم از طريق بازخورد كاربر به روز مي شود و گسترش مي يابد - باقي بماند.

كفسابي ماندگار فعالترين مركز خدمات كفسابي و سنگ سابي در تهران

تگ هاي مطلب: كفسابي,, سنگسابي, كف سابي, سنگ سابي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.